In an Effort not to be a Complete Loser…

Ok so just a lighthearted pit stop on the way to more depressing ranting soon to come. Please feel free to leave your answers to this questionaire in my comments section… you know where it says “Leave me a kind word! Or any word really…”? Yeah there. Enjoy!!

1. Who would play you in the movie of your life?
I have no idea b/c I don’t think anyone in the business. Although according to my ex it would have to be Christina Milian. I dunno if that’s actually b/c we look similar or b/c he wishes that I looked more like her. Although our heritages are kinda similar so that could help.

2. Why do you read this site? You come to laugh at me don’t you?
I got this questionaire from Rae and I read her blog b/c its simply the most insightful, human and hilarious thing on the internet. I can always seem to relate even though I have only had a cancer scare myself. However, I love that whether she recognizes it or not, she hasn’t allowed cancer to overshadow her life completely and it encourages me to do the same with those problems I have that seem larger than life. And did I mention the girl is DAMN funny?

3. What is your favorite TV show/movie/book/whatever?
My favorite book is by far White Oleander by Janet Fitch. A close second is Between Lovers by Eric Jerome Dickey. I’ve read them both at least 800 times. My favorite movie is While you Were Sleeping b/c I friggin’ love Sandra Bullock. And I am slowly getting addicted to Grey’s Anatomy since my 2 favoritest shows of all time, Friends and Sex and the City, aren’t on anymore. Ooh and Alias!!! And my favorite CD is Songs in the Key of Life by Stevie Wonder.

4. How many days could you last in solitary confinement?
Solitary confinement would be better than sex right now. People suck. However I’d probably last only a couple months if I had to be there without animals or something to write with/on.

5. What CD is in your CD player right now? And don’t even THINK about changing it to something cooler before you answer.
My CD player has been shamefully unused since I got my Dell but I’ve been listening to alot of Sarah Vaughn lately. And some Nina Simone. I’ve been in a “mood”. Oh and You Put a Move on My Heart and Things I Collected both by Tamia

6. What is your best personality trait? Your best physical trait?
My best personality trait is probably that I’m damn funny in dry, Daria kinda way. And I’ve got to say my ass puts Jennifer Lopez to shame.

7. What is your household like? Are you married? Have a roommate? Have pets? Have kids?
It’s just me in my household right now. I’m not married yet but I could be in the next few years or so. I don’t have any kids though I wanna have 4 and I don’t have any pets b/c NO ONE WILL GIVE ME A PUPPY!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s